HRGs kunde, Scania, anvender selvreservationssystemet cytric

14 juni, 2017

Den 1. januar 2017 indledte HRG og Scania deres samarbejde. I maj måned blev også en onlineløsning implementeret, da Scania gik live med selvreservationssystemet cytric. Scania er dermed den første af HRGs kunder på det nordiske marked med cytric. Løsningen inkluderer også lokal support fra HRGs nordiske e-Centre.

Jim Karlsson, Manager Meeting and Travel hos Scania siger: “Scania er en omfattende international virksomhed, hvilket stiller høje krav til rejseprocessen. Ambitionen er, at vore ansatte skal kunne rejse sikkert, bæredygtigt og smidigt. I vor konstante stræben efter at agere omkostningseffektivt er det logisk at implementere selvreservationssystemet. Det vil betyde tidsbesparelser såvel som reducerede reservationsomkostninger i forbindelse med forretningsrejser.”

Mattias Andersson, VD i HRG Nordic siger: ”Vi er stolte over at have Scania som første kunde med cytric. Både vore udviklere og vor online support byder det nye brugervenlige system Amadeus cytric Travel & Expense velkommen, og vi er allerede i fuld gang med at migrere vore kunder på det nordiske marked.”