Finnair åbner syvende destination i Kina

10 oktober, 2017

I tråd med Finnairs vækststrategi øger flyselskabet sit rutenetværk med en helårsrute til Nanjing i Kina fra maj 2018.

Med den nye rute øger Finnair sin tilstedeværelse i det nordøstlige Asien. Den nye rute mellem Helsinki og Nanjing vil afgå tre gange om ugen i sommerperioden og to gange om ugen i løbet af vinteren. Alle flyvninger har gode forbindelser fra Billund og København, og ruten beflyves med en Airbus A330.

”Fra Danmark ser vi en kraftig vækst og efterspørgsel efter vores hovedmarkeder Thailand, Japan og Kina. Vores nye rute til Nanjing passer derfor perfekt ind i vores sortiment. Takket være nye og udvidede afgange til Asien, bl.a. Bangkok, tilbyder Finnair sine rejsende flere valgmuligheder end nogensinde”, siger Robert Lönnblad, Skandinavienchef hos Finnair.

(Kilde: Finnair)