HRG Nordic har vundet stor kontrakt med Rolls-Royce – overtager det tidligere rejsebureau

07 februar, 2018

HRG Nordic har vundet en stor international kontrakt med Rolls-Royce og overtager samtidig det rejsebureau, der tidligere har serviceret virksomheden.

HRG Nordic overtager G Travel Ulsteinvik, som i mange har håndteret Rolls-Royces rejser i Norge. Overtagelsen sker som en virksomhedsoverdragelse og betyder, at HRG også overtager de øvrige aktiviteter i G Travel Ulsteinvik.

”Det er en stor og vigtig begivenhed for HRG Nordic. Rolls-Royce bliver en af vores største kunder i Norge, og aftalen vil skabe aktivitet i hele vores internationale netværk”, siger Christer Nordlund, europachef i HRG koncernen.

HRG Nordic overtager G Travel Ulsteinvik som en følge af den nye kontrakt.

”Der er rigtig gode kompetencer og kundskaber i det tidligere ”Viking Rejsebureau” i Ulsteinvik. Bureauet har i dag 25 medarbejdere. HRG Nordic har god kundetilgang for tiden, og derfor er det en stor fordel at få flere dygtige medarbejdere i virksomheden”, siger HRGs nordiske direktør Mattias Andersson.

”Vores mål er at udvikle dette område til en integreret del af HRG-familien i den vestlige del af Norge, hvor der i dag er kontorer i Bergen, Haugesund, Stavanger og Ålesund. Det bliver til glæde for både kunder og medarbejdere, siger han.

Ønsker HRG velkommen

Bjørn Klubbenes har ledet rejsebureauet i Ulsteinvik i mere end 35 år. Han er glad for at blive en del af HRG-koncernen:

”Vi er meget glade for kunne tage dette skridt. At en stor global aktør som HRG vil satse på vores distrikt og vores bureau ser vi som en tillidserklæring. Vi er overbevist om, at HRG vil styrke bureauet fremover, det gælder både de tekniske løsninger og som en del af et internationalt netværk”, siger Bjørn Klubbenes.

HRG Nordic i Ulsteinvik vil fortsætte i samme lokaler og med den samme stab og ledelse og vil tilbyde det velkendte høje serviceniveau.