LOT Polish Airlines fejrer 90 år

16 april, 2019

I år er det 90 år siden, at LOT Polish Airlines bød sine første passagerer velkommen ombord. Efter levering af 13 nye flyvemaskiner i 2019 øges flyflåden til 90 fly, som skal trafikere mere end 100 destinationer over hele verden.

Siden 2016 har LOT øget sit rutenet med 65 nye forbindelser inklusive fly til Miami, Los Angeles, Seoul og Singapore. Som et resultat af dette er LOT blevet det hurtigst voksende flyselskab i Europa ifølge Flight Global og det bedste flyselskab fra Central- og Østeuropa ifølge Global Traveler.

I 2018 transporterede LOT mere ind 8,8 millioner passagerer, hvilket er mere end dobbelt så mange som tre år tidligere. Passagererne fløj via Warszawa til mere end 100 destinationer rundt om i verden. Flyselskabet arbejder løbende med at udvikle sig ved at indkøbe nye maskiner og øge serviceniveauet for møde kundernes efterspørgsel.

LOTs hub i Warszawa er effektiv og bekvem at mellemlande i, og det perfekt planlagte rutenet med LOT tilbyder hurtigt flyskifte med bekvemme afrejse- og ankomsttider.

Fordelsprogrammet LOT Dla Firm program tilbyder din virksomhed fordele, hvor alle medarbejderes rejser summeres op og udløser point. Pointene kan bl.a. bruges til flybilletter, opgraderinger, hotelovernatninger, ekstra bagagevægt m.m. Den enkelte rejsende samler samtidig point på sin personlige Miles & More konto. Du er velkommen til at kontakte HRG om dette, hvis du har spørgsmål og vil tilmelde din virksomhed.

Den rejsende kan også samle EuroBonuspoint, da LOT har været medlem af Star Alliance siden 2003.